Kolęda ułańska
|
Janusz Minkiewicz
| s. 3-4
|
|
|
Freski Michała Anioła i słowa Jana Pawła II
|
Agnieszka Smaga
| s. 5-19
|
|
|
Wstęp
|
Agnieszka Smalec
| s. 5
|
|
|
Wstęp
|
Agnieszka Smalec
| s. 5
|
|
|
Wstęp
|
Agnieszka Smalec
| s. 7
|
|
|
Burmistrzowie miasta Bieżunia : wykaz (niepełny)
|
| s. 13-14
|
|
|
Customer service w bibliotece czyli wykorzystanie możliwościsystemu PROLIB w obsłudze czytelnika
|
Dagmara Smentek
| s. 15-18
|
|
|
"Srebrny Jubileusz" Towarzystwa Absolwentów, Wychowanków i Przyjaciół Gimnazjum i Liceum im. Tomasza Zana
|
Irena Szymańska-Horban
| s. 16-20
|
|
|
Szare rarytasy, czyli rzecz o zabytkach pozornie nieciekawych
|
Włodzimierz Pela
| s. 23-36
|
|
|
Rola niezależności, wiarygodności i polityki informacyjnej EBC w procesie prowadzenia polityki pieniężnej
|
Paweł Smaga
| s. 27-40
|
|
|
Komputerowe wspomaganie sporządzania ofert na roboty budowlano-montażowe w eksporcie budownictwa
|
Janusz Smaga
| s. 36-37
|
|
|
Komputerowe rozliczanie płac pracowników zatrudnionych w systemie godzinowym w przedsiębiorstwach budowlanych
|
Janusz Smaga
| s. 37-39
|
|
|
Wiktor Astafjew - logika bohatera negatywnego
|
Józef Smaga
| s. 38-47
|
|
|
Pamiętniki z czasów II wojny światowej : lata 1942-1945
|
Edward Steffen Jr.
| s. 39-70
|
|
|
Kolekcje muzyczne w Bibliotece Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego
|
Bożena Smentek
| s. 51-62
|
|
|
Z kultury regionalnej w Norwegii
|
Wiktoria Kulesza
| s. 57-59
|
|
|
Utrato, ty moja Utrato : cz. III - dokończenie
|
Jerzy Kaleta
| s. 62-95
|
|
|
Lekcje z kryzysu finansowego
|
Paweł Smaga
| s. 67-83
|
|
|
Najmłodsi
|
Jan Janiczek
| s. 85, 85-0
|
|
|
Target Costing i Kaizen Costing jako nowoczesne narzędzia zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie
|
Ewa Smektała
| s. 95-104
|
|
|
Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego
|
Anna Krajewska-Smardz
| s. 101-110
|
|
|
Działalność pruszkowskiej Książnicy w pierwszym półroczu 2005 roku
|
Grzegorz Zegadło
| s. 115-119
|
|
|
Barbarzyństwo w ujęciu Michela de Montaigne'a
|
Kamil Kamiński
| s. 116-126
|
|
|
From Terrorism to Cyberterrorism
|
Vladimír Smejkal
| s. 118-130
|
|
|
Komunitarianizm jako model teoretyczno-aksjologiczny
|
Marta Smagacz
| s. 138-140
|
|
|
W stulecie urodzin wielkiego astrofizyka profesora Stefana Piotrowskiego (1910-1985)
|
Józef I. Smak
| s. 139-148
|
|
|
Protokół Zjazdu Delegatów Towarzystwa Literackiego im. Adama Mickiewicza w Tarnowie 23 IX 1989 r
|
Teresa Brzeska-Smerkowa
| s. 142-146
|
|
|
Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
|
Agnieszka Smalec
| s. 159-171
|
|
|
Prace nad konwersją danych z programów SOWA i MAK do nowego systemu bibliotecznego ALEPH : doświadczenia Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego
|
Bożena Smentek
| s. 175-184
|
|
|
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu
|
Agnieszka Smalec
| s. 193-205
|
|
|
Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich
|
Agnieszka Smalec
| s. 199-210
|
|
|
Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
|
Agnieszka Smalec
| s. 215-227
|
|
|
Kategoria czasu w tekstach poetyckich : propozycje glottodydaktyczne
|
Małgorzata Smereczniak
| s. 229-239
|
|
|
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie
|
Teresa Brzeska-Smerkowa
| s. 230
|
|
|
"Krytyka i recepcja literatury dla dzieci i młodzieży" : Olsztyn, 4-6 X 1990
|
Teresa Brzeska-Smerkowa
| s. 236-239
|
|
|
Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych
|
Agnieszka Smalec
| s. 253-266
|
|
|
Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych
|
Agnieszka Smalec
| s. 255-264
|
|
|
Nowe studia o języku polskim
|
Agata Bielak
Zofia Cygal-Krupa (aut. dzieła rec.)
| s. 284-286
|
|
|
Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem
|
Agnieszka Smalec
| s. 307-318
|
|
|
Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami
|
Anna Krajewska-Smardz
| s. 383-398
|
|
|
Czuwania soborowe formą duchowej obecności Kościoła polskiego na Soborze Watykańskim II
|
Arkadiusz Smagacz
| s. 387-411
|
|
|
Najnowsze radzieckie dyskusje na temat realizmu i awangardy
|
Jóżef Smaga
| s. 388-404
|
|
|
Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów
|
Agnieszka Smalec
| s. 399-410
|
|
|
E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment
|
Agnieszka Smalec
| s. 405-417
|
|
|
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego a społeczeństwo informacyjne
|
Agnieszka Smalec
| s. 425-433
|
|
|
Wpływ medium cyfrowego na konstruowanie nowych zależności pisma i obrazu
|
Agnieszka Smaga
| s. 449-470
|
|
|
Ogólnopolska konferencja naukowa „Szybkość w kulturze”, Warszawa 20–21 maja 2015 r.
|
Agnieszka Smaga
| s. 496-502
|
|
|
Ogólnopolska konferencja naukowa „Szybkość w kulturze”, Warszawa 20–21 maja 2015 r.
|
Agnieszka Smaga
| s. 496-502
|
|
|
"Chrześcijaństwo w dialogu kultur na ziemiach Rzeczypospolitej. Materiały Międzynarodowego Kongresu, Lublin, 24-26 września 2002 r.", red. S. Wilk, Lublin 2003 : [recenzja]
|
Arkadiusz Smagacz
Stanisław Wilk (aut. dzieła rec.)
| s. 576-581
|
|
|
Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej
|
Agnieszka Smalec
| s. 579-588
|
|
|