Tytuł artykułu   (Znaleziono: 327 artykułów) Autorzy Strony Czynności
Kolęda ułańska Janusz Minkiewicz s. 3-4
Freski Michała Anioła i słowa Jana Pawła II Agnieszka Smaga s. 5-19
Wstęp Agnieszka Smalec s. 5
Wstęp Agnieszka Smalec s. 5
Wstęp Agnieszka Smalec s. 7
Burmistrzowie miasta Bieżunia : wykaz (niepełny) s. 13-14
Customer service w bibliotece czyli wykorzystanie możliwościsystemu PROLIB w obsłudze czytelnika Dagmara Smentek s. 15-18
"Srebrny Jubileusz" Towarzystwa Absolwentów, Wychowanków i Przyjaciół Gimnazjum i Liceum im. Tomasza Zana Irena Szymańska-Horban s. 16-20
Szare rarytasy, czyli rzecz o zabytkach pozornie nieciekawych Włodzimierz Pela s. 23-36
Rola niezależności, wiarygodności i polityki informacyjnej EBC w procesie prowadzenia polityki pieniężnej Paweł Smaga s. 27-40
Komputerowe wspomaganie sporządzania ofert na roboty budowlano-montażowe w eksporcie budownictwa Janusz Smaga s. 36-37
Komputerowe rozliczanie płac pracowników zatrudnionych w systemie godzinowym w przedsiębiorstwach budowlanych Janusz Smaga s. 37-39
Wiktor Astafjew - logika bohatera negatywnego Józef Smaga s. 38-47
Pamiętniki z czasów II wojny światowej : lata 1942-1945 Edward Steffen Jr. s. 39-70
Kolekcje muzyczne w Bibliotece Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego Bożena Smentek s. 51-62
Z kultury regionalnej w Norwegii Wiktoria Kulesza s. 57-59
Utrato, ty moja Utrato : cz. III - dokończenie Jerzy Kaleta s. 62-95
Lekcje z kryzysu finansowego Paweł Smaga s. 67-83
Najmłodsi Jan Janiczek s. 85, 85-0
Target Costing i Kaizen Costing jako nowoczesne narzędzia zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie Ewa Smektała s. 95-104
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego Anna Krajewska-Smardz s. 101-110
Działalność pruszkowskiej Książnicy w pierwszym półroczu 2005 roku Grzegorz Zegadło s. 115-119
Barbarzyństwo w ujęciu Michela de Montaigne'a Kamil Kamiński s. 116-126
From Terrorism to Cyberterrorism Vladimír Smejkal s. 118-130
Komunitarianizm jako model teoretyczno-aksjologiczny Marta Smagacz s. 138-140
W stulecie urodzin wielkiego astrofizyka profesora Stefana Piotrowskiego (1910-1985) Józef I. Smak s. 139-148
Protokół Zjazdu Delegatów Towarzystwa Literackiego im. Adama Mickiewicza w Tarnowie 23 IX 1989 r Teresa Brzeska-Smerkowa s. 142-146
Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego Agnieszka Smalec s. 159-171
Prace nad konwersją danych z programów SOWA i MAK do nowego systemu bibliotecznego ALEPH : doświadczenia Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego Bożena Smentek s. 175-184
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu Agnieszka Smalec s. 193-205
Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich Agnieszka Smalec s. 199-210
Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego Agnieszka Smalec s. 215-227
Kategoria czasu w tekstach poetyckich : propozycje glottodydaktyczne Małgorzata Smereczniak s. 229-239
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie Teresa Brzeska-Smerkowa s. 230
"Krytyka i recepcja literatury dla dzieci i młodzieży" : Olsztyn, 4-6 X 1990 Teresa Brzeska-Smerkowa s. 236-239
Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych Agnieszka Smalec s. 253-266
Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych Agnieszka Smalec s. 255-264
Nowe studia o języku polskim Agata Bielak Zofia Cygal-Krupa (aut. dzieła rec.) s. 284-286
Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem Agnieszka Smalec s. 307-318
Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami Anna Krajewska-Smardz s. 383-398
Czuwania soborowe formą duchowej obecności Kościoła polskiego na Soborze Watykańskim II Arkadiusz Smagacz s. 387-411
    Zacytuj
  • Udostępnij
Najnowsze radzieckie dyskusje na temat realizmu i awangardy Jóżef Smaga s. 388-404
Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów Agnieszka Smalec s. 399-410
E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment Agnieszka Smalec s. 405-417
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego a społeczeństwo informacyjne Agnieszka Smalec s. 425-433
Wpływ medium cyfrowego na konstruowanie nowych zależności pisma i obrazu Agnieszka Smaga s. 449-470
Ogólnopolska konferencja naukowa „Szybkość w kulturze”, Warszawa 20–21 maja 2015 r. Agnieszka Smaga s. 496-502
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ogólnopolska konferencja naukowa „Szybkość w kulturze”, Warszawa 20–21 maja 2015 r. Agnieszka Smaga s. 496-502
    Zacytuj
  • Udostępnij
"Chrześcijaństwo w dialogu kultur na ziemiach Rzeczypospolitej. Materiały Międzynarodowego Kongresu, Lublin, 24-26 września 2002 r.", red. S. Wilk, Lublin 2003 : [recenzja] Arkadiusz Smagacz Stanisław Wilk (aut. dzieła rec.) s. 576-581
Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej Agnieszka Smalec s. 579-588